Konferencija Novi Lideri, pročitaj ko će biti predavači

Biografije predavača na konferenciji Novi lideri koja se održava 24.05. i 25.05. možete pročitati u daljem tekstu. Ukoliko ste zainteresovani možete pročitati o konferenciji više i prijaviti se ovde.


2Dragan Varagić
je bloger, online strateg, profesionalni predavač i bavi se savetodavnim uslugama iz oblasti poslovne primene Interneta. U internet poslovanju je od 1998. g. Vlasnik je bloga www.draganvaragic.com, servisa za online distribuciju saopštenja PRobjave.com, osnivač projekta www.bloggersnetwork.org.rs, partner na projektu jednogodišnjih studija neformalnog obrazovanja Internet Academy, autor projekta Mentorship Premium Program osposobljavanja kadrova za konkretne poslovnepozicije. Koordinator je specijalističkih strukovnih studija iz E-poslovanja www.iimeuro.uns.ac.rs, FTN, Novi Sad. Predavač na ITS Beograd.

6Igor Rakić je osnivač Škole Intelektualnih Veština. Proteklih 10 godina se bavi programima razvoja intelektualnog potencijala i komunikacije. Obučio je više od 6000 polaznika i održao oko 200 treninga u oblasti IQ veština i komunikacije. Radio i radi na IQ projektima i projektima za razvoj komunikacije sa organizacijama i kompanijama poput Republičkog centra za Talente, Mense, Poršea, BDO Excell-a, Rajfajzena, S Lizinga, Alca Group, Tarkett Srbija, itd. Osnovao je kompaniju Neurologic Mind Technologies koja se bavi razvojem intelektualnih veština i komunikacije. Trenutno je angažovan kao trener i kouč za društvo za reviziju i konsalting za BDO Excell Srbija u oblasti komunikacije i IQ Skills, vodi projekat „Modelovanje i transfer intelektualnih veština kod talentovane dece“ sa Regionalnim Centrom za Talente (Ministarstvo prosvete RS) i vodi seminare Škole intelektualnih veština.
1Marko Vidojković rođen je u Beogradu, 1975. Po obrazovanju je pravnik. Objavio romane „Ples sitnih demona“, „Đavo je moj drug“, „Pikavci na plaži“, „Kandže“, „Sve crvenkape su iste“, „Hoću da mi se nešto lepo desi odmah“, „Kandže 2: Diler i smrt“ i „Urednik“, kao i zbirke priča „Bog ti pomogo“ i „Priče s dijagnozom“. Za roman „Sve crvenkape su iste“ dobio Vitalovu nagradu za najbolju knjigu objavljenu u 2006. Za roman „Kandže“ dobio nagrade „Zlatni bestseler“ i „Kočićevo pero“. Knjige „Kandže“ i „Sve crvenkape su iste“ prodate su svaka u po više od 20.000 primeraka. Priče je objavljivao u mnogim časopisima, među kojima su „Zbilja“, „Duga“ i „Književni magazin“, kao i u zbirkama „Podgoričke noći“ i „Projekat Bukovski“. Prevođen na nemački, engleski, slovenački, makedonski, bugarski, mađarski i poljski, objavljivan i u Hrvatskoj. Zajedno s Miljenkom Jergovićem bio protagonista dokumentarnog filma „Dugo putovanje kroz istoriju, historiju i povijest“. Njegov prvi roman „Ples sitnih demona“, adaptiran je u pozorišnu predstavu i uspešno izvođen u pozorištu Dadov, a autor ga je na svom fejsbuk pejdžu objavio u kao besplatan pdf u srpskoj i engleksoj verziji. Vidojković je bio glavni urednik magazina Maksim, a kao izvršni urednik Plejboja, u periodu od 2005. do 2012. uredio je preko 60 brojeva. Autor je satirične televizijske emisije „390 stepeni“. Član je Srpskog književnog društva od 2002. Više na www.facebook.com/marko.vidojkovic.writer
3Robert Čoban je rođen 27.12.1968. u Baču u Vojvodini, Republika Srbija. Srednju školu završio u Bačkoj Palanci, Pravni fakultet studirao u Novom Sadu. Od 1990. radi kao novinar – u početku  kao novosadski dopisnik beogradskih “Večernjih novosti”; zagrebačke “Arene”, sarajevskih “Naših dana”. Sarađuje i u magazinima “Vreme” i “Stav”. 1992. sa grupom studenata obnavlja izlaženje studentskog mesečnika “Index”. Posle dva broja sledi smena celokupne redakcije i pokretanje “Nezavisnog index”-a koji će kasnije promeniti ime u “Svet” iz kojeg je nastala izdavačka kuća Color Press Grupa. Danas na čelu Color Press Grupe najvećeg izdavača magazina u regionu sa kompanijama u svih 6 republika – 73 magazina, 15 internet portala i preko 80 konferencija i drugih događaja godišnje. U porfoliju kompanije nalaze se i brojni licencni naslovi: “The Economist”, “Hello!”, “Gloria”, “Brava Casa”, “Bravo”, “Alan Ford”, “Grazia”, “Jamie Oliver Magazine” i brojni drugi.
4Nađa Jokanović, osnivač je i direktor marketinga i poslovnog razvoja Wannabe Magazina, najpopularnijeg modnog i lajfstajl web magazina u Srbiji. Wannabe Magazine je poznat po brojnim inovativnim projektima poput prvog YouTube show-a u regionu, a uskoro lansira i jedinstvenu društvenu mrežu za ljubitelje mode u Srbiji. Nađa je inače diplomirani biohemičar, a farmacijom se bavila četiri godine. Od MBA diplome je deli samo jedan ispit, a nominovana je za mnoge nagrade, između ostalog “Cvet uspeha” Udruženja poslovnih žena Srbije kao i nagradu “Najuticajnija žena u Srbiji” od strane Central European Startup Awards.

 

 

Biljana StepanovićBiljana Stepanović – Glavna i odgovorna urednica mesečnika „Nova ekonomija“ i direktorka Business Info Group. U toku karijere bila je direktorka Ekonomist Media Group. Osnivač i glavna i odgovorna urednica mesečnika “Bankar”, autor i urednica nedeljne emisije «Buđelar» na TV B92 koja se emitovala pet godina, kolumnista dnevnog lista “Danas”, urednica ekonomske redakcije RTV B92, dopisnik RFE za ekonomske teme iz Beograda, glavna i odgovorna urednica mesečnika na engleskom „CorD“ za strane diplomate u Srbiji, novinarka nedeljnika NIN gde je pratila ekonomske teme, novinarka lista „Naša Borba“ od osnivanja do dolaska u NIN. Novinarsku karijeru započela je kao novinakar lista „Borba“ od 1997. kad je proglašena za „list godine“ do januara 1995. kad je sa većinom kolega učestvovala u osnivanju „Naše Borbe“. Takođe je sarađivala sa svim relevantnim listovima u Srbiji, kao i sa pojedinim stranim agencijama. Završila Fakultet polje itičkih nauka u Beogradu, novinarski smer.

9Ivan Kosogor je jedan od najmlađih sertifikovanih motivacionih trenera kako u svetu, tako i kod nas. U Aprilu 2015. godine postao je i HYL trener. Gotovo svi poznati mediji pisali su o njegovom životnom putu, gostovao je u mnogim emisijama, a svoj rad deli sa ljudima širom evrope. Jedan je od privih koji su na našem jeziku počeli da vode online motivacione seminare koji okupljaju i više od 500 ljudi iz razlličitih zemalja. Autor je prvog online programa za lični razvoj na našem jeziku pod nazivom „Trening Brilijantan Um“ i knjiga „Da, ti to možeš“ i „Život je radost“.

Maša Mišić

Maša Mišić je već 10 godina angažovana u vladinom i civilnom sektoru na projektima koji se tiču medija, komunikacije, dijaspore, društvenog organizovanja, humanitarnog rada. Trenutno je project manager WAHA International za ceo Balkan, francuske humanitarne organizacije sa sedištem u Parizu, koja je prisutna u 28 zemalja širom sveta. Od ove godine je PhD kandidat i veruje da će u akademskoj sferi dati svoj doprinos u oblasti Art aktivizma.

Na konferenciji „Novi lideri“ učestvuje već tri godine za redom jer veruje da može da motiviše mlade ljude da nakon svake životne prepreke ili poraza postanu jači i spremniji za nove pobede jer tako se postaje lider. Ove godine Maša će govoriti o svom opredeljenju da se bavi humanitarnim radom i posvećenosti, inovativnosti i entuzijazmu koje unosi u svaki posao kojim se bavi. To je njen ključ uspeha.

IvaIva Pavlović Pušica je osnivač Instituta za lični razvoj i edukaciju mladih, diplomirani ekonomista, sertifikovani NLP Master i Coach, edukator. Autor i voditelj NLP Treninga i radionica za decu, tinejdžere, studente, nastavnike i roditelje.

 

 

 

 

 

7Hugo van Veghel je vlasnik / direktor Tara International Consulting takodje koosnivač i član upravnog odbora raznih organizacija kao što su: Belgijsko-srpska poslovna asocijacije, čiji je predsednik i međunarodni centar za tehnologiju i znanja, partnerstva i inovacije -ICTTI. Aktivan je član različitih međunarodnih organizacija poput Evropskog društva za evaluaciju (EES), Science Parks and Innovation Centers Expert group (Spice), Instituta za projektni menadžment (PMI), Evropske mreže konsultanata (ECN), Internacionalne asocijacije za statistiku, Internacionalne asocijacije seniora konsultanata.

 

 

 

Milan MaglovMilan Maglov je diplomirani ekonomista i vlasnik marketinške agencije. Jedan je od najaktivnijih marketinških stručnjaka u oblasti društvenih mreža i broj jedan freelancer kada je u pitanju vođenje Facebook stranica na našim prostorima. Nakon dugogodišnjeg rada u marketinškim agencijama, počeo je samostalno da radi za klijente, a sem toga bavi se i edukacijom na temu efikasne promocije na društvenim mrežama Facebook i Instagram širom regiona.

ZojaZoja Kukić je deo ključnog tima iza Startita i organizacije SEE ICT, koje već više od 6 godina radi na stvaranju podsticajnog okruženja za tehnološki razvoj u Srbiji kroz obrazovanje, informisanje, motivaciju i povezivanje. Prepoznati su kao optimistična ekipa koja pronalazi alternativne načine da učini Srbiju boljim mestom za život onda kada institucije zataje — samo neki od primera su najuspešnija neprofitna crowdfunding kampanja u regionu, otvaranje Startit Centara širom naše zemlje, besplatni kursevi programiranja, itd. I baš zato smo je pozvali da govori na ovogodišnjoj New Leaders konferenciji, posvećenoj održivom razvoju.

Neva Rajkovic

Neva Rajković je poslovni konsultant za upravljanje i razvoj ljudskih resursa, predavač, mentor i kouč. U različitim ulogama je učestvovala u velikom broju projekata u oblasti HR konsaltinga, informacione tehnologije i razvoja lidestva, upravljanja promenama, izmedju ostalih u jednoj od najvećih svetskih banaka. Kreirala je i učestvovala u kreiranju različitih materijala za edukaciju iz oblasti ličnog i organizacionog razvoja i postavila metod arhitekture liderstva za strukturalni razvoj liderskih veština i ostvarivanje maksimalnog povratka investicija iz programa edukacije i razvoja kadrova.

Saša Marjanović

Saša Marjanović, partner u kompaniji EDGE, trener za Prodajnu akademiju, Marketing platformu, BTL i druge oblasti iz prodaje, marketinga i menadžmenta. Bivši direktor marketinga Samsung Adriatic regije, marketing trener i konsultant, devet godina je radio na poslovima BTL marketinga u više zemalja za kompaniju Procter&Gamble i sticao neprocenjivo iskustvo u najvećoj svetskoj kompaniji u oblasti robe široke potrošnje. Radio je i brend menadžmentu kompanije Carlsberg, kao i u kompaniji Lilly drogerie kao Pomoćnik Generalnog direktora.
EDGE? Osnovan 2005 sa misijom da pomaže ambicioznim kompanijama da ostvare održiv, profitabilan rast, tako što će im pružati najnovija praktična znanja, metodologije i alate. Ekskluzivni je partner američke kompanije Value Innovations, Inc. za osam zemalja Jugoistočne Evrope.
Value Innovations radionica?
Sve je počelo sa knjigom “Strategija plavog okeana”, najprodavanijom knjigom Harward Business School Press-a svih vremena. Autori govore o konceptu inovacije i unapređenja poslovanja sa fokusom na potrebe najbitnijih klijenata, umesto da se fokusirate (samo) na konkurenciju. Fokusom na najbitnije klijente organizacije  i shvatanjem načina da se zadovolje klijentove potrebe, vi kreirate plavi okean, u kome nema konkurencije.
Value Innovations je američka kompanija, čiji smo mi (EDGE) zastupnici za jugoistočnu Evropu, a koja uz pomoć 10 koraka i preko 20 alata omogućuje različitim organizacijama da kreiraju svoj plavi okean. Sama radionica će objasniti bliže koncept Plavog okeana i načine kako te principe možemo primenjivati u svakodnevnom životu.

17Đurađ Caranović želi da živi u svetu sa inovativnim kompanijama, knjigama koje dolaze u paketu sa tamnom čokoladom i poljem oko njegove tastature koje odbija mačije dlake. Kao finansijski expert (Master, MBA, ACCA, FRM….) sa 9 godina iskustva u korporativnom sektoru, on je radio za E&Y, Adidas i Fundus Holding. Оn је osnivač poljoprivrednog startup-a (trećeg) Moja Bašta , koji se bavi premium sektor-om, organske hrane.

Kada se ne bavi svojim startup-om, on je executive coach za startup-ere. Uči druge startup-ere kako se udvarati investitorima, flertovati sa društvenim mrežama i medijima i kako postati magnet za korisnike. Više puta nagrađivan za svoje zasluge i dostignuća.

Đurađ je ljubitelj praktičnih izvodljivih saveta i načinom razmišljanja „Out of the box“.

 

20Boris Trivan je tvorac Pokojne Mileve, čuvenog fenomena koji se razvio na društvenim, a potom i proširio na tradicionalne medije. Studirao je arheologiju na Filozofskom fakultetu u Beogradu. Arheologijom se bavi više od 20 godina, a deset godina je proveo radeći na istraživanjima u Egiptu. Trenutno obavlja funkciju direktora i predavača na Institutu za digitalne komunikacije u Beogradu. Sertifikovani je stručnjak na polju digitalnog marketinga, marketinga u društvenim medijima i naprednih komunikacija.

Priredila Nina Birač

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *