PR Forum 2012

Iskoristi socijalne mreže i internet na pravi način.

Dođi.Nauči.Ne čekaj.

„PR forum“  je projekat studentske organizacije AIESEC koji ima za cilj edukaciju i razvijanje PR i marketingških veština kod studenata i pružanje mogućnosti studentima da rade na konkretnim slučajevima i razvijaju svoje veštine u oblasti odnosa sa javnošću.

Dvodnevna konferencija će se sastojti iz predavanja i radionica, kao i predstavljanje studija slučaja i proglašavanje  pobednika i održaće se u petak 30. i 31. marta, u realizaciji lokalne kancelarije AIESEC na fakultetu Singidunum u Danijelovoj 32.

Svi studenti završnih godina PR-a, marketinga i marketing menadžmenta kao i studenti koji žele da se bave ovom oblašću će imati mogućnost da razviju potrebne veštine i u praksi da pokažu kako je raditi kao PR i marketing menadžer kroz predavanja, radionice i panel diskusije. Edukaciju će pokriti najeminentniji stručnjaci iz oblasti PR i marketinga u Srbiji kao što su Istok Pavlović, Miloje Sekulić, Dragan Varagić i Krešimir Macan iz Hrvatske, a u radionicama će pored stručnjaka učestvovali i strani studenti članovi AIESEC-a koji će našim studentima prenositi iskustva i trendove iz oblasti PR i marketinga u svojim zemljama.

Studenti će na radionicama raditi konkretne slučajeve (study case) koje će pripremiti predavači-mentori. Tema ovogodišnjeg PR Foruma biće, prvenstveno , promocija preko on-line medija i socijalnih mreža.

Jednu od eksternih aktivnosti projekta predstavlja “Study Case Challenge” , koji je vec uveliko počeo, – timovi studenata sa različitih fakulteta takmičiće se u izradi studije slučaja koju su obezbedile partner kompanije “Kolektiva.rs”, “Dadov”, “Nordeus” i “Almex”. Studenti će biti podeljeni u timove, sa vođom tima, a po završetku radionica će dobiti odgovarajuće sertifikate.

Pozivamo sve zainteresovane da pruže sebi mogućnost povezivanja sa PR i Advertising agencijama – mogućnost prakse kao i zaposlenja u istim, da razviju timski duh, nauče nešto novo,

Teme predavanja:

1. Milan Stanić – Kako brendirati sebe preko interneta
2. Krešimir Macan – naknadno
3. Dragan Varagić – PR i marketing trendovi na internetu 2012.
4. Istok Pavlović – Vodjenje profila na društvenim mrezama
5. Miloje Sekulić – Moć pojedinca na društvenim mrežama

Teme radionica i predavači:
1.Kolektiva – naknadno
2.Netmania – Network marketing
3.DSOJ – Kako voditi stranicu na internetu da ste političar

SPISAK PRIMLJENIH DELEGATA


AGENDA




Pozivamo sve studente da se prijave za praksu u okviru STUDIJE SLUČAJA PR FORUM koji se održava u saradnji sa kompanijama Noredus, Almex, Kolektiva i pozorište Dadov. Na ovaj način studenti će imati mogućnost da iskoriste svoje znanje u praksi, razviju timski duh i da se oprobaju na rešavanju konkretnih studija slučaja za ove kompanije.

Možete raditi na studijima slučaja sledećih kompanija:

1. Dadov otvara školu mjuzikla. Škola mjuzikla koju su oni otvorili je jedinstvena u ovom regionu i držaće je Mojica Horvat koja je radila na mjuziklima na Brodveju.U okviru studije slučaja  radiće se promocija škole, ali će se i na neki način raditi promocija celog pozorišta.

Opisi prakse : Budžet je određen na 2,500 evra. Broj članova u timu biće od 3 do 5, potrebno je 3 tima. Ovakav vid prakse odlian je za sve studente koji planiraju da se bave menadžmentom u kulturi, sama kreativnost pozorišta daleko će doprineti promociji.

2. Kolektiva.rs je jedan od najpoznatijih sajtova danas, na koji način su oni to postigli? Prava prilika da se svi uključite i da vam prenesu svoje znanje.

Opis prakse :  Delegati će biti podeljeni u tri tima. Praviće  promotvine klipove.

Timovi moraju da imaju barem jednog člana koji zna da snima/producira video klipove, kao i članove stručne u oblasti pr-a i marketinga. Broj članova u timu je 3 koji će činiti ukupno 3 tima. Odličan način za praktičan rad svih studenata produkcije, informacionih tehnologija i odnosa sa javnošću. Online promocija postaje sve popularnija, pravi način da se iskoriste društvene mreže.

3Almex je kompanija koja se bavi poslovanjem u oblasti poljoprivrede.

Studija slučaja obuhvata promociju cele firme i/ili promociju firme na sajmu poljoprivrede.

Opis prakse : Broj članova u timu je od 3 do 5 koji će činiti ukupno 3 tima. Studenti mogu da nauče kako se razvija promocija korak po korak i koji je zapravo željeni cilj. Svi studenti odnosa sa javnošću, menadžmenta i poslovnih studija treba da iskoriste ovu priliku!

4. NordeusPozicioniranje online igre “Top eleven” na internetu, a da to ne bude na facebooku ( twiter, google +…) ?. U pitanju je otkrivanje online promocije i njenih mogućnosti.

Opisi prakse: Broj članova u timu je od 3 do 4 koji će činiti ukupno 4 tima. Tehnologija napreduje, mi treba da budemo korak sa njom. Svi studenti ekonomije, fakulteta organizacionih nauka, fakulteta informacionih tehnologija, marketinga i PR-a na ovaj način razvijaju svoje veštine.

„PR forum“  je projekat studentske organizacije AIESEC koji ima za cilj edukaciju i razvijanje PR i marketingških veština kod studenata i pružanje mogućnosti studentima da rade na konkretnim slučajevima i razvijaju svoje veštine u oblasti odnosa sa javnošću

Svi studenti koji budu učestvovali u jednoj od ovih studija slučaja pruža se mogućnost prakse u kompanijama, upoznavanje sa dosadašnjim njihovim radom i kvalifikacijama za posao, dobiće preporuku, mentorstvo.

Izrada studije slučaja će se raditi dve do tri nedelje u zavisnosti od kompanije. Rok za prijavu je 13. mart.

APLIKACIJE SU ZATVORENE